NuffNang

Nuffnang

Translate


Wednesday, June 14, 2017

Setahun sudah berlalu.

Assalamualaikum semua.

Dah lama rasanya tak menulis di dalam blog ni. Rasanya dah dekat setahun dah sejak dari posting yang terakhir. Banyak perkara telah berlaku dalam setahun ni dan kalau nak diceritakan pun rasanya tak cukup 2 hari menulis ni. Tapi tak semuanya boleh diceritakan di dalam web. Semua ni akan jadi tatapan umum dan macam biasa, ramai stalker, keyboard warrior yang akan memviralkan benda-benda yang boleh menaikkan rating populariti mereka.

Sebenarnya saya baru sahaja pulih dari pembedahan otak akibat pendarahan. Kesan dari pendarahan tersebut, penglihatan saya terjejas. Doktor menyarankan supaya saya mendaftarkan diri sebagai OKU. Pada mulanya sukar hati ini untuk menerima kenyataan yang diri ini telah menjadi seorang OKU. Tetapi berkat kesabaran dan nasihat dari Isteri dan kawan-kawan, saya telah menjadi kuat dan redha atas apa yang berlaku.

Semasa saya menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur, ada beberapa kejadian yang membuatkan saya tersedar dan muhasabah diri. Banyak benda yang telah terjadi yang tidak dapat saya jelaskan disini, tetapi bersyukurlah yang saya masih lagi hidup dan mendapat peluang kali kedua untuk hidup dengan hidup yang sebenarnya.

Disini saya ingin meminta maaf kepada sesiapa sahaja yang mengenali diri saya sama ada secara rapat ataupun tidak jika saya ada membuat anda semua tersakit dan terguris hati. Sekiranya saya ada berhutang apa-apa kepada anda semua, mohon kemukakan kepada saya kerana ingatan saya juga turut terjejas. Sebelum mata saya menjadi buta sepenuhnya, saya menyusun ribuan ampun dan maaf sekali lagi diatas segala kesalahan saya dan saya juga telah memafkan segala kesilapan anda semua terhadap saya.

Sekian, terima kasih,
Fazli

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.