NuffNang

Nuffnang

Translate


Sunday, May 5, 2013

Maklumat terakhir sebelum mengundi untuk PRU13.

Ini adalah ikhtiar terakhir kepada semua pengundi yang akan mengundi pada pagi ini. Janganlah buat silap dengan memangkah PR kerana nanti negara kita akan tergadai. Anda mungkin pernah baca atau mungkin ada yang telah tahu mengenai agenda sebenar DAP. Jadi, janganlah undi PR pada pagi ini. Saya tidak tahu berapa ramai yang akan membaca blog saya ini, tetapi pada yang terbaca, sila sebarkan seluas mungkin. Adakah pas terlibat? Mustahil mereka tidak tahu mengenai hal ini kan? Jadi, mereka juga bersubahat sama. Baca mesej yang saya terima di bawah:-

Sila ambil perhatian & Sebarkan segera..

Laman web DAP terang2 menyatakan visi dan misi mereka adalah menghapuskan keistimewaan orang melayu

Abolition of the division of bumiputra-dapmalaysia.org

Link dan bukti ada di blog http://www.rbfonline.net

Mohon rakan2 sebarkan perkara ini hari ini semaksimum mungkin sebelum org ramai keluar mengundi esok.
BN retaliate

Orang PAS yang dah baca, anda nak percaya silakan....klau tak percaya....terpulang. Aku dah muak nak cakap dengan orang pendek akal macam korang.

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.