NuffNang

Nuffnang

Translate

Tuesday, April 1, 2008

Dari Meja Editor.

Assalamualaikum wbt.

Bissmillahirrahmanirrahim....
Sebelum aku memulakan apa-apa juga posting dalam blog aku nie, aku nak memperkenalkan diri aku dulu secara ringkas. Nickname aku ialah darah_satria, umur 28 dan berasal dari Perak. Nama sebenar dan tempat tinggal aku tak boleh di beritahu atas sebab-sebab peribadi dan keselamatan. Aku sebenarnya dah lama tak bergiat aktif didalam bidang penulisan blog ini. Bidang penulisan blog ini memang dah menjadi minat aku sejak dari tahun 1995 lagi. Tetapi atas sebab peribadi dan banyak hati yang aku nak jaga, aku terpaksa memadamkan niat aku untuk bergiat aktif dalam bidang ini pada tahun 2000. Kepada semua pembaca blog aku ini, aku ingin mengucapkan selamat membaca dan korang semua boleh memberikan komen dan pendapat dalam setiap penulisan aku ini. Isi kandungan blog aku ini ialah am, jiwang, nasihat dan yang paling penting sekali ialah perihal Agama Islam. Akan ada versi dari Bahasa Melayu dan juga Bahasa Inggeris. Selain dari itu tujuan utama blog ini adalah untuk aku meluahkan pendapat aku mengenai dunia sekarang ni yang semakin sakit dan rosak. Perihal remaja yang terlajak, pasal orang yang sesat dan juga mengenai kerajaan kita yang semakin tenat dan terbalik. Dengan pengetahuan aku yang cetek ini, aku cuba untuk berkongsi pendapat dan pandangan. Jadi kalau ada yang salah dan silap, tolonglah tegur supaya akidah aku terjaga. Tidak ada niat untuk menyinggung perasaan sesiapa, tapi jika ada yang terasa tu maknanya orang tu kena la fikir sendiri, betul ke idak apa yang aku tuliskan dalam blog ini. Allah bagi akal dan akal letaknya di kepala. Jangan la letak akal korang kat kepala lutut dan tapak kaki, sebab jika jadi begitu, maka korang ni adalah tergolong dalam golongan yang rugi, bodoh, bebal dan zalim. So, aku nak ucapkan minta maaf terlebih dahulu jika ada diantara hasil penulisan aku ini mengganggu ketenteraman peribadi korang. Aku tiada niat untuk berbuat demikian, dan segala penulisan didalam blog ini adalah untuk pengetahuan am dan untuk kesedaran. Tidak ada kena mengena sama ada yang hidup atau yang sudah pergi.

Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.