NuffNang

Nuffnang

Translate


Sunday, January 25, 2009

Siapa kuasai ekonomi negara?

Salam semua,

Aku saja nak tanya korang semua, siapa yang menguasai ekonomi kita skrg ni?

Ada jawapannya tak?

Yang pastinya bukan melayu....

Tak sedar-sedar lagi ke? takkan nak kena kat kepala sendiri baru nak sedar?

Orang melayu ni sinonim dengan Multilevel Marketing (MLM) je, or bila ada tanah, jual! itu je la yang org melayu power. Dalam hal lain, semua hampeh. Malu aku nak jadi orang melayu.

Fikir la sendiri, tak susah pun....tunding je kat diri sendiri dan katakan, "aku ni melayu lemah!".

Then dah tahu lemah, buat la sesuatu.....tak tahu nak buat apa? meh jumpa aku meh...aku ada satu perniagaan yang paling baik dan tiada siapa pernah menolak lagi. Modal? of course.....mana ada business tak guna modal....tu penipu namanya.

Berani? Nakkan perubahan? meh jumpa.


Wassalam...

1 comment:

  1. hak3..bro bila sebut modal utk carik ilmu sume org takut bro.. tp loan ptptn beribu2 x kesah lak kan2..

    ReplyDelete

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.