NuffNang

Nuffnang

Translate

Tuesday, December 9, 2008

Islam Layu....

Assalamualaikum warahmatullah,

Dari tajuk di atas korang dah boleh agak apa yang ada terkandung dalam posting ini. aku dah taknak jaga hati dan perasaan orang dah....bagi aku, orang melayu yang tak berapa nak Islam ni dah terlalu lemah dan terlalu BODOH!! korang nak terasa? nak marah? pi mampus la.... aku tak heran pun....cermin diri sendiri tu sebelum nak marah....tanya diri tu, apa yg korang dah lakukan untuk agama Islam ni? setakat derma rm1, tapi masih bermaksiat dan melakukan dosa, jgn harap la nak dapat pahala or syurga.

Korang dah tengok tak kat youtube berkenaan kesan kejatuhan empayar turki uthmaniyah tu? tajuk dia korang search "Kesan Kejatuhan Empayar Uthmaniyah", ada 4 siri....korang tengok la sendiri.

kalau tak tgk lagi, sila pi tgk.

kalau dah tengok, apa yg korang rasa?

ini pendapat aku : -

1. rakyat di malaysia takkan terlepas dari kejadian seperti itu.
2. semua yang terjadi di dunia luar, pasti akan terjadi disini.

Apa yang kita sebagai umat islam lakukan? setakat post thread dalam forum je ke? setakat duduk sembang kedai kopi ke? Alasan tak mampu berbuat apa2 tu bodoh....alasan bagi orang yang lemah.

Bagi yang pegi disko dan bersuka ria tanpa melampaui batas tu, aku cop korang ni babi, sebab binatang yang suka melampaui batas tu adalah babi.....jadi korang ni babi ke? islam apa tu? takyah la nak ngaku islam kalau sedara sesama islam tu pun korang taknak bantu. tgk dalam forum ni sudah la, ada orang yang berani provok pasal Nabi junjungan kita... apa korang buat? delete nick dan delete post dia....pastuh ada la plak minah ni kata, takyah layan mereka ni.....apa semua ni? korang ni bodoh ke? tak faham2 lagi ke? bila aku ajak jumpa, nak bersatu, korang takut....pengecut!! kalau aku ni superhero, aku tak ajak korang semua ni bersatu.....sorang2 takkan jadi, jadi aku seru semua pembaca yang masih lagi sayang dengan agama kita ini dan masih lagi beragama Islam ni bersatu.... masuk blog aku dan disitu aku ada letak no hp aku.......kalau tak, pm aku sesiapa yg nak no hp aku agar kita boleh berjumpa dan merencanakan sesuatu. aku ada cara yang korang sendiri takkan tahu dan aku jamin tak sorang pun tahu cara aku ini untuk menjadi kuat dan menaikkan kembali agama Islam ini.

kalau korang berani la, kalau tak berani....pi mampus....takat cakap besar dalam forum ni, pastuh belagak pandai, copy paste hadis je, baik tak payah....buang masa jer.....umat islam takkan kuat kalau setakat memekak dalam forum ni jer. korang jgn igt kita di malaysia ni dah selamat..... mahathir dan declare negara ni negara islam....korang igt takkan jadi ke? skrg ni pun dah banyak kerosakkan dah terjadi.... satu je pesan aku, Allah takkan pandang manusia ni beragama sedikit pun jika kita tidak menolong agamaNya.....jadi korang fikir la, korang ni agama apa? Skali lagi, aku cabar sesiapa yang Islam dan masih sayangkan agama dan negara kita ni.....mari jumpa bersama dan kita bersatu-padu untuk menyelamatkan dunia Islam dengan cara yang aku tahu ini. berani? mari sini....tak berani? takyah susah2 nak jumpa aku....pi balik rumah, bermesra la dengan keluarga korang, yang ada isteri or suami tu, pegi la bercumbuan sepuas-puasnya. tapi yakinilah, Allah tidak akan pandang korang ni beragama sedikit pun jika korang tidak menegakkan agama Allah ini.

Wassalam...

1 comment:

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.