NuffNang

Nuffnang

Translate

Wednesday, March 10, 2010

Artilel pilihan - MistisFiles. (New Intro.)










Over 33rd Degrees Syllabus




To : All Witchlockers and Top Ranking Shriners
From : The Keeper of Houses of Heavenlore
Date : 30 January 2010
Subject : Meeting of 'Heavengate'


The meeting will be held as follows:

Date : 5 February 2010
Time : 3.00 a.m.
Place : Imperial Chamber


The Agenda of the meeting is as follows:

1. Lodgekeeper address
2. The structure of the syllabus
3. Coronation
4. Other items to be discussed and decide
5. Distribute task
6. Motions relating to the above
7. Date of next meeting
8. Others matter
9. Close







Silibus terbaru Pengajian Teori Konspirasi telah keluar tahun ini.Silibus ini memaparkan sebahagian 'unfinished pyramid' yang menunggu untuk disempurnakan.Apabila siap kelak,segala konspirasi akan menjadi 'the reality nightmare'.

Namun sebenarnya tidak penting untuk mengetahui sepenuhnya apakah inti 'sukatan pelajaran' untuk para Tombster ini.Ini kerana sukatan ini hanya layak untuk para 'corpse' dan 'deadmen' di kalangan Mason sahaja.Kita perlukan lebih dari itu;kita perlu pegang kunci yang dimiliki 'undertaker' yang bakal mengebumikan Tombster ini,bukan hanya 'scroll & key' yang dipegang oleh Tombskeeper.Kita tidak perlu menjadi goyyim untuk mempelajari semua ini,menjadi seperti para Mason yang dicucuk hidung dan menjadi kuli kepada The AntiChrist.Kita perlu pergi ke tujuan silibus ini dibuat dan untuk apa,siapa dan mengapa....kerana 'the time is running out'.

Bertahun-tahun lamanya,para Tombster diajar bagaimana untuk menakluk dunia.Kemudian tugas mengawal dunia melalui material dan fzikal ditinggalkan kepada lapisan-lapisan Kelompok Rahsia.Kemudian The Antichrist memilih sebahagian dari mereka untuk memasuki lapisan paling rahsia dalam 'secret society'.Mereka ini mengawal dunia melalui cara yang lebih berkuasa;mistik dan spiritual.Mistik,adalah sesuatu yang bersifat rahsia dalam matriks manusia,seringkali ditafsirkan tidak masuk akal dan dongeng.Namun tidak bagi Azazel.Dunia 'underworld' dan dunia yang kita berhidup ini punya hubungan aneh,namun tersembunyi.Terdapat banyak cara untuk mengungkap 'hubungan' ini;di sana ada 'jalan terang' dan 'jalan gelap'.Jadi apa yang dinamakan sebagai mistik ini,adalah SAINS yang berfungsi di luar hukum alam di mana manusia kenal dan berhidup di dalamnya.

Para Mason dan Illuminatus adalah mereka yang ditinggalkan untuk mengurus dunia melalui jalan-jalan yang sesuai bagi hukum alam.Perniagaan,industri,politik,ketenteraan,sains dan teknologi adalah cara yang digunakan oleh Tombster ini untuk menguasai dunia.Namun tidak bagi The Antichrist.Dia memiliki cara yang lebih berkuasa untuk menguasai dunia.Tanpa kuasa ini,para Mason pun akan gagal walaupun berusaha bersungguh-sungguh.Ini kerana 'Al-Masih' percaya bahawa cara yang digunakan oleh para goyyim ini bukanlah satu-satu cara untuk menguasai dunia.Ini tidak kekal.Namun 'The Lord of Underworld';The Azazel 'The Watcher' of Lucifer mengajarkan kepadanya sebahagian rahsia-rahsia dari langit.Bahawa terdapat kunci-kunci rahsia yang boleh mengawal Hukum Sebab dan Akibat dunia manusia.

Namun,malangnya...Azazel tidak mengajarkan sepenuhnya rahsia dari langit ini.Pengetahuan yang dimiliki oleh Top Ranking Shriners ini hanya mampu menembusi Stargate tetapi tidak mampu mencari The Kingdom of Heaven.

Kami akan ajarkan anda sebahagian pengetahuan rahsia ini,yang tidak diketahui oleh The Prince of Jerusalem atau The Keeper of Rosencruz & Templars.Rahsia ini hanya diketahui oleh Azazel sahaja,dan segelintir mereka yang dianugerahkan pengetahuan.

Tetapi ingat!Hanya manusia yang diberi pengetahuan sahaja akan memiliki pengetahuan dan seterusnya mendapat pencerahan.Orang yang bukan pemilik pengetahuan akan semakin menempuh jalan gelap walaupun disogokkan pengetahuan;PENGETAHUAN ITU MENJADI PENYAKIT YANG MENYIKSAKAN BAGINYA.

Ada beza di antara orang yang DIBERI PENGETAHUAN dengan orang yang MENDAPAT PENGETAHUAN.Orang yang mendapat pengetahuan (namun tidak menggunakannya) sama sahaja dengan orang yang langsung tidak mengetahui,namun bezanya mereka TIDAK MENGGUNAKAN AKAL FIKIRAN untuk menggunakan pengetahuan yang didapati ini.

Orang yang berjaya mengelirukan diri sendiri layak untuk menjadi goyyim.Orang yang menjadi goyyim ini haruslah berasa bangga kerana berjaya menjadi kaki dan tangan kepada The Hidden Hand untuk memudahkan segala rancangan mereka.Namun tidak dinafikan bahawa untuk memiliki pencerahan,seseorang itu perlu pemikiran yang terbuka dan luas ilmunya,kerana orang yang sempit pemikirannya hanya mampu mencipta ruang penjara yang mengehadkan kebebasannya;dia terkurung dalam realiti palsu yang diciptakan untuknya dan diciptanya sendiri.

Jika anda setia bersama-sama kami,kami akan beritahu anda sebahagian rahsia ini,kami akan beritahu anda apa yang terdapat di dalam Diari Sang Iblis.Anda boleh memilih untuk memiliki pencerahan atau tidak.Anda boleh memilih untuk menyertai khalayak goyyim yang dicucuk hidung ke sana ke mari.Terpulanglah kepada anda...KEPUTUSAN 100% DI TANGAN ANDA.

Namun ada satu lagi golongan yang tidak perlu membaca rahsia ini.Mereka tidak perlu tahu pun apa yang tersurat di dalam Diari Sang Iblis.Mereka tidak perlu tahu pun apa yang dilakukan oleh para goyyim dari kalangan Illuminatus dan Mason.Pengetahuan mistik yang digunakan oleh 'over 33rd degrees' tidak sedikit pun berbekas pada mereka.Apatah lagi sihir Kabbalah dan Sacred Geometry yang merupakan pengetahuan sihir tahap tadika yang dibanggakan para Tombster ini.Langsung tidak punya makna sama sekali.Itu hanya mainan budak-budak yang hanya layak difilemkan seperti Harry Porter.Ada di antara mereka yang tidak tahu pun apa itu komputer dan internet,namun pengetahuan rahsia mereka melebihi tahap 33rd degrees malah lebih lagi,malah melebihi ilmu The King of Underworld;Azazel.Inilah beza di dalam penciptaan kejadian antara manusia dan syaitan.Mereka ini mungkin diperlecehkan oleh para ahli dunia dan para Mason,namun mereka ini amat-amat digeruni oleh Azazel dan The Antichrist sendiri.The Antichrist mungkin boleh menggula-gulakan goyyim-goyyim di kalangan manusia TETAPI BUKAN MEREKA!



Siapakah mereka ini?










akan datang dalam siri The Heavengate dan artikel-artikel konspirasi yang lain. ...dan tentunya koleksi jigsclue,hanya di MistisFiles.




MistisFiles


The Ulti
mate Guide for Hidden & Forbidden Knowledge

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.