NuffNang

Nuffnang

Translate

Monday, April 19, 2010

Artikel pilihan - HG-4:Mencari Portal AntaraLangit




Perbincangan kali ini lebih kepada teknikal mencari portal Stargate menurut Fizik Teori.Di sini tersembunyi satu rahsia yang akan memudahkan pemahaman kepada topik berikutnya.Topik ini mungkin berat bagi sesiapa yang bukan berlatarbelakangkan pendidikan sains terutama dalam Fizik Teori.



-M.O







Para Materialis dan pengikut Dajjal The AntiChrist percaya mereka mampu mengalahkan Tuhan.Namun mereka perlu menghadapi satu kemungkinan yang bukan sahaja tidak boleh disanggah oleh agama malah sains sendiri,bahawa alam semesta ini tidak kekal.Ini amat-amat membimbangkan mereka dan hampir membuatkan mereka berputus asa.Namun sang Iblis telah memberitahu mereka tentang kisah para Jin yang mampu menyerap ke dimensi lain apabila mengetahui kedatangan bapa Manusia;Adam.

Dikisahkan bahawa,ketika mendengar Adam akan turun ke bumi dan sekaligus bangsa manusia akan memakmurkan bumi,para makhluk jin pun berdoa kepada Tuhan supaya menjadikan mereka tidak kelihatan oleh manusia itu.Doa mereka pun diperkenankan dan kemudiannya bangsa jin seolah-olah 'menyerap' ke dimensi lain yang membuatkan pancaindera manusia tidak mampu mengesan mereka.

Dari sini para saintis mereka mendapat idea tentang 'Stargate'.Bahawa di sana ada peluang untuk lari ke dimensi lain,apabila dimensi manusia akan musnah oleh kiamat.






'Escape From EndGame'





"Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny.."
-Master Yoda,StarWars


Minat yang tinggi dalam dimensi yang lebih tinggi yang dipelopori oleh String Theory telah perlahan-lahan tumpah ke dunia fizik eksperimental.Sembang-sembang di meja makan telah diterjemahkan ke dalam percubaan fizik yang bernilai berjuta-juta dolar.

Di University of Colorado di Denver, percubaan pertama dilakukan untuk mencari adanya alam semesta yang selari, mungkin hanya milimeter jauhnya. Ahli Fizik mencari penyimpangan kecil daripada hukum kuasa dua songsang Newton untuk graviti(Newton’s inverse square law for gravity). Cahaya dari lilin kelihatan 'cair' (kurang kepadatan cahaya)ketika menyebar keluar, berkurang pada saat kuasa dua songsang dari jarak pemisahan. Begitu juga, menurut Hukum Newton, graviti juga menyebar ke ruangan dan berkurang dengan cara yang sama. Namun dalam empat-dimensi alam semesta, ada lebih banyak ruang untuk cahaya atau graviti menyebar, sehingga mereka mengalami penurunan pada kubus kebalikan dari kejauhan. Oleh kerana itu, dengan mencari penyimpangan kecil daripada hukum kuasa dua songsang, orang dapat mengambil kewujudan dimensi keempat.

Hukum Newton kuadrat terbalik sangat tepat bahawa ia dapat membimbing pesawat proba angkasa di seluruh Sistem Suria. Tapi tidak ada yang tahu jika ia mampu memegang sehingga ke tahap milimeter.Ketika ini,hanya keputusan sifar telah dijumpai pada percubaan ini. Kumpulan-kumpulan lain sedang mencari perbezaan yang lebih kecil. Ahli Fizik di Universiti Purdue di Indiana berusaha untuk menguji hukum-hukum sains hingga ke peringkat atom, dengan menggunakan nanoteknologi.

Cara lain juga sedang dijejaki. Pada tahun 2007, LHC Large Hadron (LHC), yang mampu meletupkan zarah subatomik dengan tenaga raksasa dari elektron volt 14 trilion (10 trilion kali tenaga yang ditemui dalam reaksi kimia khas) akan dihidupkan di luar Geneva.Pukulan keras atom dunia terbesar, mesin besar, 27km di lingkaran, terletak di sempadan Perancis-Switzerland, akan menggali kawasan 10.000 kali lebih kecil dari proton.Ahli Fizik berharap untuk mencari zon baru untuk subatomik yang belum pernah diketahui sejak Big Bang.





Ahli Fizik meramalkan bahwa LHC dapat mencipta zarah eksotik seperti mini Lohong Hitam dan zarah supersimetri, digelar 'sparticles', yang akan memberi keterangan secara tidak langsung untuk String Theory.Dalam String Theory,setiap zarah mempunyai 'rakan-super'.Pasangan elektron adalah selectron, rakan kongsi quark adalah squark, dan sebagainya.Selain itu, sekitar tahun 2012, gelombang graviti pengesan berasaskan-angkasa'Lisa (laser interferometer space antenna) akan dihantar ke orbit. Lisa akan dapat mengesan Gelombang graviti yang dipancarkan kurang dari satu saat selepas letupan besar(Big Bang). Ini akan terdiri daripada tiga satelit yang mengelilingi Matahari, yang dihubungkan dengan sinar laser, membuat segitiga besar dalam ruangan 5m km di setiap sisi. Setiap gelombang graviti yang melanggar Lisa akan mengganggu laser, dan gangguan kecil ini akan dikesan oleh peralatan,isyarat perlanggaran dari dua lubang hitam atau gempa susulan big bang itu sendiri.Lisa yang sangat sensitif itu "yang dapat mengukur gangguan diameter kesepuluh sesuatu atom" mungkin dapat menguji banyak senario yang dicadangkan untuk teori-teori pra-Letupan Besar, termasuk String Theory.


Malangnya, tenaga yang diperlukan untuk memanipulasi dimensi-dimensi yang lebih tinggi, bukan hanya mengamati mereka, jauh melampaui apa yang sedia bagi kita di masa yang akan datang: 1019 volt elektron bilion, atau berjuta-juta kali ganda, empat kali tenaga dari LHC Large Hadron. Untuk beroperasi di sini salah satu keperluan teknologi ialah kita memerlukan peradaban supermaju (yang dipercayai oleh pengikut Dajjal dimiliki oleh jin dan syaitan).

Untuk membincangkan tentang peradaban luar angkasa (E.T) yang maju,ahli astrofizik sering menggunakan klasifikasi peradaban jenis I, II dan III diperkenalkan oleh Nikolai Kardashev seorang ahli astrofizik Rusia pada tahun 1960, yang menetapkan kedudukan mereka berdasarkan penggunaan tenaga mereka.

Orang mungkin mengharapkan bahawa sebuah peradaban Jenis III, dengan menggunakan kuasa penuh dari sumber daya yang dibayangkan berada di luas galaksi, akan dapat mengelakkan pembekuan besar.Tubuh warga negaranya, misalnya, mungkin genetik dan organ mereka digantikan oleh implan berkomputer, mewakili penyatuan canggih teknologi silikon dan karbon. Namun bahkan tubuh supermanusia ini tidak akan bertahan hidup kepada cabaran pembekuan yang dasyat. Ini kerana kita mendefinisikan kecerdasan sebagai kemampuan untuk memproses maklumat.Apabila maklumat terlampau banyak atau kecekapan mengawal parameter-parameter telah berkurang,maka ketahanan untuk menghadapi cabaran ini akan musnah begitu saja.

Menurut Fizik, semua mesin seperti komputer, roket, lokomotif wap atau mesin, akhirnya bergantung pada pengumpulan tenaga daripada perbezaan suhu: enjin stim, misalnya, bekerja dengan mengekstrak tenaga dari air mendidih. Tapi proses maklumat, dan kerana itu kecerdasan, memerlukan tenaga yang disediakan oleh mesin dan motor, yang akan menjadi mustahil sebagaimana perbezaan suhu jatuh ke sifar. Menurut hukum fizik, dalam alam semesta yang seragam dingin di mana perbezaan suhu tidak ada, kehidupan yang cerdas tidak dapat bertahan hidup.


Tapi oleh kerana Pembekuan Besar (ini istilah saintifik untuk masa-masa Kiamat) mungkin untuk berjuta-juta tahun lagi, ada masa lagi untuk sebuah peradaban Jenis III untuk merancang strategi dengan hanya konsisten dengan hukum fizik: meninggalkan alam semesta ini. Untuk melakukan hal ini, sebuah peradaban maju yang pertama harus mencari hukum graviti kuantum, yang mungkin atau tidak mungkin berubah menjadi Teori String. Hukum-hukum Fizik ini akan menjadi sangat penting dalam menghitung beberapa faktor yang tidak diketahui, seperti kestabilan Lubang Cacing menyambung kita ke dunia yang berselari, dan bagaimana kita akan tahu bagaimanakah rupanya dunia 'parallel universe' itu nanti.

Sebelum melompat ke dunia yang tidak diketahui, kita harus tahu pandangan yang lain.Bagaimana kita (dalam hal ini para Materialis) akan membuat lompatan?

Berikut adalah beberapa cara:



Cari Lubang Cacing yang sedia ada




Sebuah peradaban maju yang telah menjajah galaksi mungkin 'tersandung' selama penjelajahan masa lalu atas kewujudan Big Bang. Pengembangan begitu cepat dan letupan yang berlaku bahkan mungkin lubang cacing kecil telah membentuk kepada saiz yang amat besar.Lubang Cacing, string kosmik, bahan negatif, tenaga negatif, 'false vacua' dan jasad-jasad angkasa lain yang mungkin tersisa dari Big Bang.Jadi caranya,mungkin kita boleh melompat ke dimensi lain melalui jasad-jasad ini.

Tapi kalau seperti yang terjadi secara alami pun pintu Stargate tidak dijumpai, maka tamadun akan harus mengambil langkah yang lebih rumit;mewujudkan Lubang Cacing sendiri misalnya.



Hantar kapal angkasa ke Lubang Hitam




Lohong Hitam(atau Lubang Hitam) dimana kita sekarang menyedari, terdapat banyak sekali, di sana terdapat satu yang terletak di tengah galaksi Bima Sakti dan mempunyai berat 3 kali ganda berat Matahari.Proba dihantar melalui Lubang Hitam dapat menjelaskan beberapa soalan yang belum terpecahkan. Pada tahun 1963, seorang ahli matematik Roy Kerr menunjukkan bahawa Lubang Hitam yang berputar cepat tidak akan runtuh ke satu titik, melainkan menjadi sebuah 'cincin' berputar (selepas ini digelar Cincin Kerr), yang disimpan dari keruntuhan oleh daya emparan.
Semua Lubang Hitam dikelilingi oleh cakrawala peristiwa, atau titik tanpa: melewati cakrawala peristiwa adalah perjalanan satu arah. Dibayangkan, dua lubang hitam tersebut akan diperlukan untuk perjalanan kembali. Tapi untuk sebuah peradaban maju melarikan diri Pembekuan Besar,perjalanan satu arah adalah semua yang diperlukan.

Apa yang terjadi jika seseorang jatuh melalui Cincin Kerr adalah masalah untuk diperdebatkan. Beberapa orang percaya bahawa tindakan memasuki Lubang Cacing itu akan menutupinya,sehingga menjadi tidak stabil. Dan cahaya yang jatuh ke dalam Lubang Hitam akan berubah menjadi biru, menimbulkan kemungkinan bahawa seseorang mungkin terbakar apabila masuk ke 'parallel world'.Tidak ada yang pasti,sehingga percubaan harus dilakukan.Kontroversi ini heboh pada tahun 2004 ketika Stephen Hawking mengakui bahawa dia membuat kesalahan 30 tahun lalu apabila berpendapat bahawa Lubang Hitam melahap segala sesuatu, termasuk maklumat. Mungkin maklumat tersebut hancur selamanya oleh Lubang Hitam, atau mungkin terlepas ke dalam dunia berselari di sisi lain pada Cincin Kerr.Pemikiran Hawkings terkini adalah maklumat tidak benar-benar hilang apabila memasuki Lubang Hitam. Namun tak seorang pun berpendapat bahawa kata akhir soalan ini telah pun diucapkan.

Untuk mendapatkan data dengan lebih lanjut dalam ruang-waktu yang terentang untuk mendapatkan keputusan, sebuah peradaban maju mungkin membuat sebuah Lubang Hitam dalam gerak lambat.Pada tahun 1939, Einstein menganalisis jisim berputar serpihan bintang yang perlahan-lahan runtuh oleh gravitinya sendiri. Walaupun Einstein menunjukkan bahawa jisim yang berputar tidak akan runtuh ke dalam Lubang Hitam, sebuah peradaban maju boleh meniru percubaan ini dalam gerakan lambat dengan mengumpulkan jisim bintang neutron berputar dengan berat kurang dari jisim sekitar 3kali matahari dan kemudian secara berperingkat menyuntik bahan tambahan bintang kepada jisim,memaksa untuk mengalami keruntuhan graviti.

Sebaik sahaja menjatuhkan diri ke sebuah titik,ia akan runtuh ke dalam Cincin Kerr, dan kerananya membolehkan para saintis untuk menyaksikan pembentukan sebuah Lubang Hitam Kerr dalam gerak lambat.



Mencipta Tenaga Gelap(Tenaga Negatif)



Jika Cincin Kerr terbukti terlalu tidak stabil atau mematikan, salah satu mungkin juga merenungkan membuka Lubang Cacing melalui bahan negatif / tenaga. Pada tahun 1988, Kip Thorne dan rakannya di Institut Teknologi California menunjukkan bahawa jika sesuatu itu sudah cukup dngan tenaga negatif atau bahan negatif, orang boleh menggunakannya untuk membuat satu "Lubang Cacing Mudah Alih" di mana anda boleh pergi balik antara makmal anda dan titik jauh di dalam ruangan (dan bahkan waktu).Bahan Negatif /Tenaga Negatif akan cukup untuk menjaga leher Lubang Cacing terbuka untuk perjalanan antaralangit.

Malangnya, tak seorang pun pernah melihat Bahan Negatif/Gelap.Pada prinsipnya,seharusnya beratnya kurang dari apa-apa benda dan jatuh ke atas, bukan ke bawah. Jika ada ketika bumi diciptakan, hal itu akan ditolak oleh graviti Bumi dan hanyut dalam ruang-angkasa.

Tenaga Negatif,bagaimanapun,telah dilihat di makmal dalam bentuk 'Kesan Casimir'.Biasanya,daya di antara dua plat yang tidak dicas harus menjadi sifar. Tapi kalau naikturun kuantum di luar pinggan lebih besar dari naikturun antara plat, gaya mampatan bersih akan dibuat.Daya naikturun mendorong piring dari luar lebih besar daripada daya naikturun yang mendorong keluar dari dalam pinggan, jadi pinggan ini akan bermuatan tertarik antara satu sama lain.

Ini pertama kali pada tahun 1948 dianggarkan dan diukur pada tahun 1958. Namun, Tenaga Casimir adalah kecil sebanding dengan kekuatan keempat kebalikan dari pemisahan plat. Untuk memanfaatkan kesan Casimir akan memerlukan teknologi canggih untuk memerah 'pinggan selari' ini kepada pemisahan yang amat kecil.Jika salah satu caranya adalah untuk membentuk kembali plat selari ini menjadi bola dengan lapisan ganda, dan menggunakan sejumlah besar tenaga untuk menekan bola bersama pinggan ini, Tenaga Negatif yang cukup mungkin dihasilkan untuk dalaman bola bagi memisahkan dari seluruh alam semesta.

Sumber lain Tenaga Negatif adalah sinar laser.Denyutan tenaga laser mengandungi 'keadaan memerah', yang mengandungi tenaga negatif serta tenaga positif. Masalahnya adalah memisahkan tenaga negatif daripada tenaga positif di dalam sinaran.Walaupun hal ini secara teori mungkin, namun adalah sangat sukar. Jika peradaban canggih boleh melakukan ini, maka sinar laser kuat mungkin hanya menghasilkan tenaga negatif untuk sfera mengupas keluar dari alam semesta kita.

Bahkan Lubang Hitam memiliki tenaga negatif di sekitar mereka, berhampiran 'horizon peristiwa' mereka. Pada prinsipnya, ini boleh menghasilkan sejumlah besar tenaga negatif. Namun, masalah teknikal untuk penggalian tenaga negatif begitu dekat dengan Lubang Hitam adalah sangat rumit.



Mencipta 'Bayi Alam Semesta'


Menurut pengembangan Alam Semesta,hanya beberapa ons bahan mungkin cukup untuk menciptakan 'bayi alam semesta' .Ini kerana tenaga positif dari bahan membatalkan tenaga negatif graviti. Jika alam semesta tertutup, maka mereka membatalkan serta-merta. Dalam hal tertentu, alam semesta dapat terlancar bebas, sebagai yang telah ditekankan oleh Guth. Aneh kedengarannya,ia tidak memerlukan tenaga bersih untuk mencipta seluruh alam semesta.

Bayi semesta pada prinsipnya dibuat secara semulajadi ketika suatu zon tertentu dari ruang-waktu menjadi tidak stabil dan memasuki keadaan yang disebut 'vakum palsu', yang menyah-stabilkan struktur ruang-waktu.Sebuah peradaban maju boleh melakukan ini dengan sengaja dengan menumpukan tenaga di kawasan tunggal. Hal ini akan memerlukan dengan baik bagi pemampatan masalah kepadatan 1.080 g/cm3, atau pemanasan untuk 1029 darjah Kelvin.

Untuk mencipta keadaan yang hebat yang diperlukan untuk membuka sebuah Lubang Cacing dengan tenaga negatif atau untuk membuat vakum palsu dengan tenaga positif, mungkin perlu satu “cosmic atom-smasher".Ahli Fizik sedang berusaha untuk membina pemecut 'atas meja' yang boleh, dalam prinsip, mencapai berjuta volt elektron di atas meja dapur! Mereka telah menggunakan sinar laser yang kuat untuk mencapai percepatan tenaga 200 bilion volt elektron per meter, sebuah rekod baru. Kemajuan yang cepat, dengan tenaga yang tumbuh dengan faktor sepuluh setiap lima tahun. Walaupun masalah teknikal masih menghalang pemecut atas 'meja benar',sebuah peradaban maju memerlukan berjuta tahun untuk menyempurnakan teknologi ini.

Untuk mencapai tenaga Planck (1.028 eV) dengan teknologi laser akan memerlukan sebuah 'atom smasher' sepanjang 10 tahun cahaya!(1 tahun cahaya berjarak 10 trillion km), di luar bintang terdekat, yang akan sempurna dalam kemampuan teknologi tamadun Jenis III. Kerana kekosongan ruang kosong lebih baik daripada vakum semua yang ada di bumi, sinar partikel subatomik tidak memerlukan laluan sepanjang tahun cahaya,kerana semua itu boleh dilakukan dalam ruangan kosong.Stesen kuasa akan ditempatkan di sepanjang jalan untuk pam tenaga laser ke sinar, dan juga untuk memokus kepadanya.


Kemungkinan yang lain ialah dengan membengkokkan jalan ke dalam lingkaran agar sesuai dalam sistem suria.Magnet raksasa mampu dipasang di asteroid untuk membengkokdan tumpuan sinar dalam laluan melingkar mengelilingi matahari. Medan magnet yang diperlukan untuk membengkuk sinar akan sangat besar bahawa pertambahan tenaga elektrik melalui lingkaran boleh meleburkan mereka,yang bermaksud bahawa mereka hanya boleh digunakan sekali.


Setelah sinar itu berlalu,lingkaran yang terlebur tadi harus dibuang dan diganti waktu itu juga untuk tugas seterusnya.



Mencipta sebuah mesin 'Implosion Laser'


Pada prinsipnya, ada kemungkinan untuk membuat sinar laser kuasa tanpa batas, satu-satunya masalah yang mengekang hanyalah kendalian kestabilan bahan penguat dan tenaga dari sumber kuasa. Di makmal, terawatt (trilion watt) laser sekarang menjadi sesuatu yang umum, dan petawatt (watt milion ganda empat) laser secara perlahan menjadi mungkin (dalam perbandingan, penjanaan elektrik tenaga nuklear komersial hanya menghasilkan satu bilion watt power secara berterusan).
Bahkan dapat membayangkan sebuah laser X-ray disokong oleh output dari sebuah bom hidrogen, yang akan membawa kekuatan yang tak terbayangkan pada balok. Pada Lawrence Livermore National Laboratory, bateri yang ditembakkan laser radial pada pellet kecil deuterida litium, bahan aktif bom hidrogen, dalam rangka menjinakkan kekuatan gabungan termonuklir.

Sebuah peradaban maju boleh membuat laser stesen besar pada asteroid dan kemudian berjuta-juta sinar laser ke satu titik, mencipta suhu dan tekanan besar hari ini di mana tak terbayangkan oleh akal manusia.



Menghantar Nanorobot untuk mencipta tamadun


Jika Lubang Cacing dibuat dalam langkah-langkah sebelumnya dalam skala yang terlalu kecil,juga tidak stabil,atau kesan radiasi terlalu kuat, maka mungkin kita boleh menghantar hanya berukuran zarah atom melalui Lubang Cacing.Dalam hal ini,tamadun ini dapat memulakan pada penyelesaian yang paling muktamad: melewati sebuah biji bersaiz atom melalui Lubang Cacing mampu menjana tamadun di sisi lain.Proses ini biasanya ditemui di alam semulajadi.Benih pokok oak, contohnya, adalah kompak, kasar dan direka bentuk untuk bertahan perjalanan yang panjang dan hidup dari tanah. Ini juga mengandungi semua maklumat genetik yang diperlukan untuk menumbuhkan pohon.

Sebuah peradaban maju mungkin ingin menghantar maklumat yang cukup melalui Lubang Cacing untuk mencipta nanobot, mesin atom berukuran replikasinya, dibina dengan nanoteknologi. Ini akan dapat melakukan perjalanan dengan kelajuan mendekati kelajuan cahaya kerana ia akan hanya bersaiz molekul. Ini akan mendarat di bulan tandus, dan kemudian menggunakan bahan-bahan mentah untuk membuat sebuah kilang kimia yang dapat menciptakan berjuta-juta salinan itu sendiri.

Sebuah gerombolan robot tersebut kemudian akan melakukan perjalanan ke bulan-bulan lain dalam sistem tata surya lain dan membuat kilang-kilang kimia baru. Seluruh proses ini akan diulangi lagi dan lagi, membuat jutaan demi jutaan salinan dari robot asal. Bermula dari sebuah robot tunggal, akan ada bola triliunan probe robot tersebut berkembang dengan kelajuan mendekati kelajuan cahaya, yang menjajah semua galaksi.

Selanjutnya,robot proba angkasa ini akan membuat makmal bioteknologi besar.Susunan DNA dari pencipta proba akan dirakam secara teliti, dan robot akan telah direka untuk menyuntikkan maklumat ini ke dalam inkubator, yang kemudian akan mengklon semua spesis.Sebuah peradaban maju juga mungkin kod keperibadian dan kenangan penduduknya dan menyuntikkan ini ke dalam klon, sehingga seluruh bangsa akan reinkarnasi.

Walaupun tampaknya hebat, senario ini adalah konsisten dengan hukum yang dikenali fizik dan biologi, dan dalam kemampuan sebuah peradaban Jenis III. Tidak ada dalam Peraturan ilmu pengetahuan untuk mengelakkan regenerasi suatu peradaban maju daripada tahap molekul.

Untuk satu peradaban yang akan mengalami kiamat,ini mungkin harapan terakhir bagi para Materialis.

Kesemua cara ini adalah impian dan khayalan The AntiChrist dan saintis gilanya untuk melarikan diri dari takdir Allah.


"Sesungguhnya orang-orang yang tidak mengharapkan (tidak percaya akan) pertemuan dengan Kami, dan merasa puas dengan kehidupan dunia serta merasa tenteram dengan kehidupan itu dan orang-orang yang melalaikan ayat-ayat Kami,
mereka itu tempatnya ialah neraka, disebabkan apa yang selalu mereka kerjakan" (Yunus ayat 7-8)

Namun mereka sendiri pun tidak memahami bahawa apakah sebenarnya 'Dark Matter' (Bahan Gelap/Negatif) itu.Bahan Gelap itu yang dikatakan menyelubungi alam semesta seperti kabut asap yang besar.Para okultis dan penyembah syaitan dari kalangan mereka membayangkan 'Dark Matter' yang dikatakan memenuhi 70% alam semesta kita sebagai jelmaan DeWa Kegelapan atau diwakili oleh Cthulhu (ciptaan H.P Lovecraft) dalam ilmu sihir sesat moden,Necronomicon.

Kabus gelap yang menyelubungi alam semesta ini kini muncul dalam filem Hellboy I dan Fantastic Four:The Rise of Silver Surfer.Perhatikan kepada siapa Silver Surfer menundukkan kepalanya tanda taat.

Para pengikut Dajjal dan The Elit kini menyembah kepada 'Dark Matter'.Mereka ingin menyerap tenaga ini untuk melawan Allah dan pengikut agama Tuhan.Kepada para Kabbalis dan Okultis,'Dark Matter' adalah manifestasi kepada Lucifer,dan kuasa Lucifer yang menyelubungi alam.

Namun Azazel sendiri tahu apakah sebenarnya 'Dark Matter' itu.Rahsianya ada di dalam AlQuran yang mulia.


-----------------------------------



Akan datang di The Gate of Ya Huwa:Further Report




'Stairway to Heaven'



-Siapakah yang tahu rahsia StarGate?
-Asal-usul Kepercayaan StarGate
-Siapa Annunaki?
-Portal para Dewa
-Ancient Astronauts
-Teknologi StarGate
-Starwars dan Tamadun Para Jin






'Pintu-pintu Langit'




-Nabi Yusof dan mimpi StarGate
-Tempat menyimpan rahsia di dalam Piramid
-Petunjuk StarGate dalam mimpi kedua Nabi Yusof
-Rahsia StarGate
-Kalimah Lailahaillallah yang menembusi StarGate
-Penjuru-penjuru Langit



'The Gatekeepers'



-Penjuru-penjuru langit
-Para penjaga pintu langit
-Salam penjaga langit buat Nabi Muhammad
-Syaitan yang terkena panahan laser dari 'The Guardian'
-Allah,The Lord of The Gates
-Password rahsia untuk membuka HeavenGate
-Isra' dan Mi'raj merentasi StarGate
-Dari StarGate ke HeavenGate







Nantikan dalam musim akan datang!

Hanya Di MistisFiles,portal pengetahuan rahsia anda...






Bibliografi:

Tesis-tesis dan kertas kerja dari>>

Stephen Hawking

Albert Einstein

Brian Schmidt

Michio Kaku,University of New York

sumber:Library of Congress

sumbangan Lonecryer

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.