NuffNang

Nuffnang

Translate

Wednesday, July 3, 2013

Gambar tipu? Gambar tipu ke atau tertipu?


Nice pic kan? Aku suka tengok pic ni. Tapi ada orang kata pic ni tipu dan edit. Apalah bangang punya manusia. Orang yang empunya pic ni snap pic dalam parlimen....ko ada ke kat situ? Macam mana ko tau pic tu tipu? Ada bomoh ke? Haaa..tu la, belajar je tinggi....bodoh pun tinggi jugak. Aku tak tau la sama ada dia nak bergurau ke apa...tapi ayat dia tu tkde la plak ada tanda gelak ke apa ke kat hujung. Terus dia buat statement kata yang pic ni tipu. Takde komen yang baik pun dari dia pasal kerajaan. Tapi kerja kerajaan jugak yang dia mintak. Hina2 kerajaan, tapi tempat hina ni jugaklah dia nak mintak kerja. Dia pernah ngaku azab kerja dengan syarikat cina...tapi pi puji cina melambung2. Tak ke bangang maha bodohnya perangai macam ni? Korang fikir sendiri la orang macam mana pembangkang ni. Ni baru satu yang aku kenal. Belum yang lain-lain lagi. Tepuk dada, tanyalah selera. Nasihat aku, jangan jadi bodoh macam ni. Pak turuk sejati. Macam kami, yang baik kami sokong, yang salah kami tegur. Bukan pencacai pak turut angkat tahik yer....opss...nak masuk maghrib dah. Nak mintak ampun banyak2, sebab pasal sorang makhluk ni, aku dah banyak buat dosa.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.