NuffNang

Nuffnang

Translate


Wednesday, October 22, 2008

Forum.

Assalamualaikum Warahmatullah.

Apa khabar semua pembaca, semenjak dua menjak ni saya asyik sibuk dengan kerja di pejabat dan juga di luar pejabat. Tapi tidak bermakna saya lupa untuk mengemaskini blog saya ini. Sebenarnya saya dalam perancangan untuk membuat satu forum dan web portal untuk memberi ruang untuk kita berbincang tentang apa saja perkara. Saya sedang mencari web hosting yang mampu memberikan apa yang saya mahu untuk menjayakan projek saya ini. Di samping itu saya ingin mencari beberapa orang yang sanggup menjaga web portal ini bersama-sama saya.

Jika ada yang berminat, sila e-mail kepada saya nama dan no. telifon anda agar mudah kita berbincang untuk melaksanakan projek saya ini.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.