NuffNang

Nuffnang

Translate

Tuesday, December 20, 2011

Sekadar selingan.

Ni video ni aku saja letak dalam blog aku sebab nak kasi orang tengok dan menilai Iqra' sendiri senario manusia zaman sekarang. Jangan emosi, cuba bincangkan secara baik. Kalau ada yang emosi, aku delete je komen-komen tu.

No comments:

Post a Comment

Sebolehnya sila tinggalkan nama anda, sekadar nama samaran pun dah cukup agar orang lain senang menyebut nama anda. Terlalu banyak anynomous (tanpa nama) menyukarkan perbincangan. Sila jaga tatasusila anda semasa memberikan komen. Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga kerosakan yang berlaku terhadap penggunaan maklumat di dalam blog ini.